CS:GO Ъпдейт 2/17/16 (2/18/16 UTC, 1.35.2.1)

Потребителски аватар
The Prodigy
Админ в cs3
Админ в cs3
csgo Мнения: 53
Регистриран на: пон авг 24, 2015 1:46 pm
SteamId: theprodigy_s

CS:GO Ъпдейт 2/17/16 (2/18/16 UTC, 1.35.2.1)

Мнениеот The Prodigy » чет фев 18, 2016 11:24 am

ОПЕРАЦИЯ WILDFIRE Изображение
  • Операция Wildfire е факт: http://www.counter-strike.net/operationwildfire
  • Добавени са седем нови карти от Steam общността (една от тях е Nuke, която е изцяло преработена).
  • Operation Wildfire Access Pass ($5.99) може да се закупи от Steam Market-a и отключва следните неща:
  • - Operation Wildfire значка, която се развива след минаване на определен брой мисии от операцията;
  • - Журнал на операцията, в който се пазят постиженията ви в Съревнователен режим, както и класация на постиженията на вашите приятели;
  • - Нов режим: cooperative Gemini Campaign, в който можете да играете с приятел, а мисиите могат да се играят отново;
  • - Wildfire кампанията, която включва 30 мисии в режимите: Casual, Arms Race, Demolition и Deathmatch;
  • - Блиц мисии, световни събития, които дават бонус XP, при завършване на определено действие (трябва да сте поне Private Rank 3, за да можете да участвате в Competitive Blitz мисиите);
  • - Можете да получите оръжие от следните колекции: Cobblestone, Cache, Overpass, Gods and Monsters, Chop Shop и Rising Sun
  • - Ексклузивен достъп до сандъка на операция Wildfire, който включва 16 нови оръжия, които са изработени от Steam общността, както и новия Bowie нож;
  • - Nuke се върна изцяло преработен. За повече информация -> http://www.counter-strike.net/reintroducing_nuke
GAMEPLAY

ARMS RACE
  • Лидера вече не се вижда през стените
  • M4A1 със заглушителя е добавена за избор при Arms Race режима.
UI
  • Нова икона на AWP-то;
  • Английската дума “ALIVE” в частта от екрана със бройката на живите играчи, вече е локализирана и се изписва на играния език.
  • Оправен е филтърът на инвентара, да показва правилно оръжията и музикалните kit-ове.
  • Сортирането на инвентара по качество е по прецизно.
  • Нова картина, при зареждане на Nuke картата.
MISC
  • Оправен е "particle rain" да не следва "in eye" играча, ако гледате някой.
  • Някои детайли (тревата например) са подобрени, така че да може да се зареждат повече с по - малко ресурси.
SDK
  • [vbsp.exe] увеличен максимум на MAX_MAP_ENTITIES на 20480 от 16384, за да могат да се компилират по - големи мапове.
  • Картите могат да имат няколко изображения на радара, в зависимост от височината на играча.
  • Добавени са няколко неща, за да се поддържа нов режим на игра: Co-op Strike (game_type 4, game_mode 1)
  • Добавени са Co-op Strike предмети: Heavy Armor, Tactical Awareness Grenades и Medi-Shot.
  • Добавен нов spawn point (info_enemy_terrorist_spawn) за целите на Co-op Strike мисиите, за да се раждат противници, които могат да изглеждат по различен начин, да са с различни оръжия и др.
  • Добавен е варел, който може да бъде взривен. Нужен е за целите на Co-op Strike мисиите.
  • func_hostage_rescue вече може да се изключва.
  • Добавен Heavy Phoenix противник.
  • Добавена item_coop_coin, която показва колко (от 3) си събрал.
  • В Co-op Strike режим, ботовете вече не се опитват да преминат през блокирани участъци.
  • Ботовете могат да бъдат сетнати на “asleep” в Co-op Strike режима и те ще си седят, докато не видят противник, загубят кръв или един от тях остане последен.
  • Добавен е game_coopmission_manager, за да може да се насочва информацията от сървърите правилно за Co-op мисиите.
  • game_player_equip е обновено да позволява картите да дават всяко оръжие на activator-a с уговорка.
  • prop_door_rotating вече блокира при затворено, заключено и нечупливо.
  • Добавени OnFirstPickedUp, OnDroppedNotRescued, OnRescued функции на заложниците.
  • Добавена команда mp_c4_cannot_be_defused, която ако е сетната на 1, забранява бомбата да се обезвреди.
  • Вазвърнато е the HL2 env_gunfire entity-то.
  • Добавени са 2 нови команди, които се отнасят за оръжията на земята.
    weapon_auto_cleanup_time “Стойност в секунди, след която изчезват, но ако няма играч на близо.”
    weapon_max_before_cleanup “Стойност, която задава максималния брой на оръжията по картата, като премахва винаги най - старото.”
  • Добавена е трета опция на mp_death_drop_grenade, която позволява да се дропват всички гранати след като играчът умре. (използва се в Co-op Strike)
  • Добавено env_sprite_clientside, което е картинка, но само при клиента.
MAPS
  • Nuke:
  • Налична в Съревнователен режим, както и в групата на картите от операция WildFire
  • Cache:
  • Оправени позиции на раждане на играчите в DM режим.
  • Подобрен радар.
  • Подобрена визуална част на картата.
  • Добавени са текстури на оградата в "Слънчевата стая".
  • Оправени доста “pixel walks”
  • Оправен е еднопосочния Wallbang на mid.
  • Оправено е ограждението в базата на Терористите.
  • Mirage:
  • Премахнати са стенните лампи, които пречеха на видимостта от будката за билети към mid.
  • Премахнат рафт в магазина на B.
  • Добавена дъска на bomb-сандъка на A, за да стане по - точно хвърлянето на гранати под скелето.
  • Леки настройки на Safehouse, Lake и Shoots картите.
Размер на ъпдейта около 1.6 GB
Превод от английски The Prodigy - CSGO.BG Team. Копирането на темата без наше съгласие не е позволено!
Изображение

Върни се в “Ъпдейти на CS:GO - пълна информация”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост

cron

Влез  •  Регистрация