
- Операция Wildfire е факт: http://www.counter-strike.net/operationwildfire
- Добавени са седем нови карти от Steam общността (една от тях е Nuke, която е изцяло преработена).
- Operation Wildfire Access Pass ($5.99) може да се закупи от Steam Market-a и отключва следните неща:
- - Operation Wildfire значка, която се развива след минаване на определен брой мисии от операцията;
- - Журнал на операцията, в който се пазят постиженията ви в Съревнователен режим, както и класация на постиженията на вашите приятели;
- - Нов режим: cooperative Gemini Campaign, в който можете да играете с приятел, а мисиите могат да се играят отново;
- - Wildfire кампанията, която включва 30 мисии в режимите: Casual, Arms Race, Demolition и Deathmatch;
- - Блиц мисии, световни събития, които дават бонус XP, при завършване на определено действие (трябва да сте поне Private Rank 3, за да можете да участвате в Competitive Blitz мисиите);
- - Можете да получите оръжие от следните колекции: Cobblestone, Cache, Overpass, Gods and Monsters, Chop Shop и Rising Sun
- - Ексклузивен достъп до сандъка на операция Wildfire, който включва 16 нови оръжия, които са изработени от Steam общността, както и новия Bowie нож;
- - Nuke се върна изцяло преработен. За повече информация -> http://www.counter-strike.net/reintroducing_nuke
ARMS RACE
- Лидера вече не се вижда през стените
- M4A1 със заглушителя е добавена за избор при Arms Race режима.
- Нова икона на AWP-то;
- Английската дума “ALIVE” в частта от екрана със бройката на живите играчи, вече е локализирана и се изписва на играния език.
- Оправен е филтърът на инвентара, да показва правилно оръжията и музикалните kit-ове.
- Сортирането на инвентара по качество е по прецизно.
- Нова картина, при зареждане на Nuke картата.
- Оправен е "particle rain" да не следва "in eye" играча, ако гледате някой.
- Някои детайли (тревата например) са подобрени, така че да може да се зареждат повече с по - малко ресурси.
- [vbsp.exe] увеличен максимум на MAX_MAP_ENTITIES на 20480 от 16384, за да могат да се компилират по - големи мапове.
- Картите могат да имат няколко изображения на радара, в зависимост от височината на играча.
- Добавени са няколко неща, за да се поддържа нов режим на игра: Co-op Strike (game_type 4, game_mode 1)
- Добавени са Co-op Strike предмети: Heavy Armor, Tactical Awareness Grenades и Medi-Shot.
- Добавен нов spawn point (info_enemy_terrorist_spawn) за целите на Co-op Strike мисиите, за да се раждат противници, които могат да изглеждат по различен начин, да са с различни оръжия и др.
- Добавен е варел, който може да бъде взривен. Нужен е за целите на Co-op Strike мисиите.
- func_hostage_rescue вече може да се изключва.
- Добавен Heavy Phoenix противник.
- Добавена item_coop_coin, която показва колко (от 3) си събрал.
- В Co-op Strike режим, ботовете вече не се опитват да преминат през блокирани участъци.
- Ботовете могат да бъдат сетнати на “asleep” в Co-op Strike режима и те ще си седят, докато не видят противник, загубят кръв или един от тях остане последен.
- Добавен е game_coopmission_manager, за да може да се насочва информацията от сървърите правилно за Co-op мисиите.
- game_player_equip е обновено да позволява картите да дават всяко оръжие на activator-a с уговорка.
- prop_door_rotating вече блокира при затворено, заключено и нечупливо.
- Добавени OnFirstPickedUp, OnDroppedNotRescued, OnRescued функции на заложниците.
- Добавена команда mp_c4_cannot_be_defused, която ако е сетната на 1, забранява бомбата да се обезвреди.
- Вазвърнато е the HL2 env_gunfire entity-то.
- Добавени са 2 нови команди, които се отнасят за оръжията на земята.
weapon_auto_cleanup_time “Стойност в секунди, след която изчезват, но ако няма играч на близо.”
weapon_max_before_cleanup “Стойност, която задава максималния брой на оръжията по картата, като премахва винаги най - старото.” - Добавена е трета опция на mp_death_drop_grenade, която позволява да се дропват всички гранати след като играчът умре. (използва се в Co-op Strike)
- Добавено env_sprite_clientside, което е картинка, но само при клиента.
- Nuke:
- Налична в Съревнователен режим, както и в групата на картите от операция WildFire
- Cache:
- Оправени позиции на раждане на играчите в DM режим.
- Подобрен радар.
- Подобрена визуална част на картата.
- Добавени са текстури на оградата в "Слънчевата стая".
- Оправени доста “pixel walks”
- Оправен е еднопосочния Wallbang на mid.
- Оправено е ограждението в базата на Терористите.
- Mirage:
- Премахнати са стенните лампи, които пречеха на видимостта от будката за билети към mid.
- Премахнат рафт в магазина на B.
- Добавена дъска на bomb-сандъка на A, за да стане по - точно хвърлянето на гранати под скелето.
- Леки настройки на Safehouse, Lake и Shoots картите.
Превод от английски The Prodigy - CSGO.BG Team. Копирането на темата без наше съгласие не е позволено!