- Оправен е случаят, когато при минаване на мисия, тя не се отбелязваше като завършена в журнала.
- Добавена е поддръжка на 4096 модела за precache.
- Максималната стойност на cl_timeout вече е 30 секунди.
- Оправено е събитието weapon_fire за Medi-Shot, при който се пращаше грешен “weapon”.
- Добавено е липсващото събитие tagrenade_detonate.
- Добавени са липсващите alphas, които отговарят за следните оръжия без скин: USP-S | Royal Blue, P90 | Desert Warfare, UMP-45 | Corporal, SCAR-20 | Cyrex
- Оправен е vert count-a на оптиката на SCAR-20
- Оправен е бъгът, при който не можеше да се избере 5-тия слот, ако играча има бомба и Medi-Shot.
- Оправен е бъгът, при който не можеше да се разглеждат предметите в 5-тия слот ако са повече от един.
- Оправен е бъгът на UI на инвентара, който се скриваше при действия с предметите (като добавяне на стикери), докато играча е в лоби.
- Оправено е проблемът с лобито, при който се показваше грешна информация за играча, когато той търси игра сам и е в инвентара.
- Оправен е sticker model панела, който скриваше диалога за изход от лоби и някои други диалогови прозорци.
- Потребителите също ще получават Cooldown, когато техните Game Server Login Tokens са баннати!
Превод от английски The Prodigy - CSGO.BG Team. Копирането на темата без наше съгласие не е позволено!