- Сменени са всички анимации на тялото на играча. (Предишните все още са достъпни за съвместимост със стари демота.)
- Сменени са всички анимации на моделите на всички оръжия.
- Обновен споделеният скелет на играча.
- Нагласени са на ново всички модели на игача, тяхната геометрия и анимацията на скелета.
- Обновен е нетуоркингът на анимациите за да бъде анимацията синхронизирана постоянно вместо да изостава, както преди.
- Избирането на последователността на анимациите на играча вече е под инициацията на сървъра.
- Добавени нови положения на играча включително обезвреждане/залагане на бомба и катерене/слизане по стълби.
- Добавени анимации за разположение на оръжето в изглед от 3то лице (thirdperson) за да не се вижда оръжието през стената, когато сте притиснати в нея.
- Удължена е цялата вертикална матрица за прицелване за да обхване по-голямата част от целта вертикално и надлъж за да могат оръжията да се прицелват по-прецизно към ъгъла на стрелба.
- Добавена е анимация с обратен подход за сливане на костите от по-горе споменатият скелет на играча, за да могат моделите на оръжията да съхраняват и възпроизвеждат анимации независими от играча, който ги държи.
- Добавена е поддръжка за произволни номера от верижните (свързани) механични части на моделите на оръжията.
- Обновени са артикулационните точки на моделите на оръжията, настройките на групови части от тялото на модела, позиция на оръжието в кобура и обратното сливането на костите на скелета.
- Добавени физически движения към прикрепването и положението на оръжието в кобура.
- Добавена е поддръжката на не полигонални (многоъгълни) капсуловидни ударни места (hitbox), дефинирани от отсечка и радиус.
- Заменени са старите споделени hitbox-и с новите капсуловидни.
- Преправени са ъгълните ограничения, физичните корпуси и взаимодействането на двойки модели на крайниците на hibox-a.
- Kрайниците на hitbox-а сега поемат по-точната позиция на тяхната главна част въз основа на първоначалното им положение.
- Преправена е анимацията крайният автомат (statemachine повече инфо тук) за да поддръжа първо смесването на движения преди всякакви позиции на прицелване или на действие.
- Включена е поддръжката за динамичното пренареждане на слоите на анимациите на модела.
- Последователността на сливането на слои вече правилно допринася към изчисленият периодичeн курс на цикли извършени от машината за една минута.
- Добавени е модел на мултиметър и кабели за обезвреждане.
- Добавена е поддръжка нa HLMV за капсуловото представяне, преглеждане на субмоделни детайли, ограничаване на крайниците на hitbox-a и представане на името на костите, както и много други малки поправки.
- Добавен е моделен формат в поддръжка на наречените групи на части от тялото, комбинирани физичните корпуси, модификатори на дейността и система за анимация на специфичните метаданни.
- Поправен е бъг където в мини-таблото за резултат информацията относно броня/каска не се показваше на съдиите.
- Добавена е сървърна команда sv_show_voip_indicator_for_enemies. Която ако е включена ще показва икона на репродуктор над главите на съперниците и на съотборниците когато те използват микрофона.
- Добавена е командата sv_showbullethits, която ще визуализира сървърно-потвърдените удари/попадения и близките пропуски в личните сървъри.
- Поправено е неправилното състояние на шаблона на glow pass rendering (Сложен 3D ефект - пример).
M4A1-S:
- Намалена цена от $3200 на $3100.
- Намалена пенетрацията на попаденията върху броня.
- Намаленa e скоростта на огън.
- Увеличен е базовият откат с цел повече разпръскване на патроните
***Има някои грешки в patch бележките, по-подробен анализ ще намерите тук.
- Намалена е цената от $400 на $100.
- Увеличенае пенетрацията на попаденията върху броня.
- Увеличена е щетата от разстояние.
- Добавена е позиция за линейно-интерполационно преглеждане на моделите към GOTV преходите на камерата.
- Играчите вече могат да докладват противниците си за анти-съревнователен грифинг (например умишлено саботиране на играта).
- Може да има забавяния в мачовете тази вечер
- Ако вие и лигата ви не искате да играете с новоприложените балансирани промени, достъпна е предната версия на клона под име "sep_03", която ще ви пусне в състоянието на играта от ъпдейт 9/3/2015.
- За да се направи от клиентска страна трябва да влезете в настройките на CS:GO от библотеката на Steam, oт там продължавате към раздел BETAS, избирате sep_03 от полето и Steam ще ви снабди с всички файлове от предният ъпдейт.
- За да се приложи старият ъпдейт върху сървър въведете "+app_update 740 -beta sep_03" в SteamCMD.
- След този ъпдейт оптиката на скиновете на SSG 08 вече има текстура.
- Всички нови анимации можете да видите тук
Ако имате проблеми с FPS след този ъпдейт прочетете и изпълнете инструкциите написани в този коментар.
Размер на ъпдейта около 103 mb.
Източници reddit & CS:GO blog.