- Малки настройки по празничната украса.
- Подаръците вече могат да се купуват. Статистиката на подаръцете ще бъде премахната след 15 януари 2016г.
- Добавен е нов Revolver кейс. Как изглежда можете да видите тук http://csgostash.com/case/111/Revolver-Case
- Добавени няколко обществени стикер капсули, които са достъпни, като оферти в главното меню на играта.
- Добавени са медалите за заслуги за 2016г. Всеки, който достигне ранк 40 - Глобален Генерал след 31 декемви ще получи новият медал.
- Добавено е ново, вторично оръжие R8 Revolver към слота на Desert Eagle.
- След ъпдейт 12/10/15 е намалена първичната щета на оръжитето. Повече информация тук: http://blog.counter-strike.net/index.php/2015/12/13366/
Геймплей
- Съревнователният режим на мачове вече ще бъде с дължина на рунда 1.55 и дължина на времето на бомбата 0.40. Отнася се също така за
- официалните шампионати.
- Настроено е времето за възстановяване на AK47, M4A4 и M4A1s за да се намали разстоянието където задържането е за предпочитане пред еднократно-насечено стреляне.
- Увеличена е акуратността при движене на следните пистолети: Dual Beretas, Fiveseven, Glock, P2000, P250, Tec9, USP, CZ75a.
- Добавен е отборен тайм-аут в Съревнователният режим на игра, който може да бъде активиран чрез гласуване. Време на тайм-аута по подразбиране е 60 секунди зададено чрез mp_team_timeout_time.
- Добавена е нова Killer Replay функция към режимите Casual и Demolition. За целта трябва да бъде активно GOTV. Функцията му е да записва кой ви е убил.
- В менюто Помощ/Опции->Игрови настройки->Автоматичен Запис на убиеца (Killer Replay) можете да изключите съответната опция.
- Налични са няколко конзолни команди, които да настроят Killer Replay. Търсете 'replay' в конзолата за пълен списък.
- Игровите съвръри и GOTV транслациите ще позволяват на клиентите свръзване само от същата LAN връка ако не са логнати чрез Game Server Login Token (GSLT).
- Обществените сървъри вече могат да бъдат достъпни само чрез техният реален IP адрес или вътрешният им RC1918 адрес.
За да си направите GSLT посетете тази страница: http://steamcommunity.com/dev/managegameservers - Всеки GSLT e ограничен за използване на един сървър и трябва да бъде предаван чрез сървърната команда +sv_setsteamaccount THISGSLTHERE -net_port_try 1.
- Добавена е опция за докладване на сървър за неправилно показване на инвентар/ранг.
- Игровите сървъри вече ще показват техният SteamID при запитване на статус от оператора чрез сървърната конзола.
- Игровите сървъри с активен GOTV и GOTV записи, които трябва даподдържат външно свързване на клиентите към GOTV портовете трябва да използват tv_advertise_watchable 1.
- Настройките на всеки отделен Steam акаунт вече ще се запаметяват в локална папка на акаунта и те могат да се различават от другите акаунти използвани на същата машина.
- Администраторите, които настройват Активните Директории за вписване в турнирите могат да създават директория в паметта на външния профил на потребителите и да разкриват съдържанието на тези директории чрез пътеката USRLOCALCSGO=%USERPROFILE%\AppData\Roaming\csgo
- Видео настройките за качеството на сянката, детайли на моделите/текстурите, детайли на ефектите, детайли на шейдъра и режима за филтриране на текстурите могат да бъдат засечени при стартиране на играта за да настроят мултизадачността съвместно с други външни приложения. Тези видео настройки също така могат да бъдат перманентно зададени от потребителя за да останат същите без значение от външните приложения, открити при стартиране на играта.
- Незначителни промени за звуците. Звуците от стъпките вече са сравнително по-тихи от първо лице, но от трето силата на звука е не променена.
- Функциите Highlights и Lowlights вече ще се сменят по-гладко в демото.
- Функцията Lowlights вече ще идентифицира целта използвайки същият визуален индикатор като Killer Replay.
- Поправени са някои повърхности на Mirage, Overpass, Train които са възпроизвеждали грешният звук за определената повърхност.
- Поправено е място на пускане в Deathmatch на de_dust където играчът засядаше.
- Превключването на режима на клякане вече работи.
- Поправени разни бъгове.
- Състоянието на CS:GO вече може да се предава отдалечени, позволявайки на трети страни да интегрират техните услуги с играта. Например подобна интеграция беше използвана при DreamHack Cluj-Napoca презентирайки специалните ефекти (светлини, пиротехника и др.) на сцената по време на играта.
За повече информация как да настроите вашата услуга да се използва от интеграцията на играта посетете тази страница https://developer.valvesoftware.com/wik ... ntegration
- Добавени са официални сървъри в Хонг-Конг.